.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 50 هزار موقوفه فاقد سند مالکیت در کشور
مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در کل کشور ۵۰ هزار پلاک موقوفات متصرفی فاقد سند مالکیت وجود دارد گفت: این تعداد شامل ۴۴هزار رقبه وقفی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،  مجتبی باقرزاده صبح امروز در کارگروه مشترک ثبتی و ستادی در مازندران با اشاره به اینکه در کل کشور ۵۰ هزار پلاک موقوفات متصرفی فاقد سند مالکیت وجود دارد که سهم مازندران ۹هزار و ۵۰۰ پلاک وقفی فاقد سند است، افزود: این تعداد شامل ۴۴هزار رقبه وقفی می‌شود یعنی حدود ۲۰ درصد کل کشور که عدد قابل توجهی است.

 

مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهداف برگزاری کارگروه مشترک ثبتی و ستادی در مازندران، تصریح کرد: این جلسه با حضور مسؤولان کارگروه ستاد مرکزی سازمان اوقاف و سازمان ثبت جهت رفع موانع ثبتی موقوفات شاخص مازندران برگزار شده است.

 

باقرزاده  خاطرنشان کرد: جبران عقب‌ماندگی و تثبیت مالکیت تمامی موقوفات و بقاع متبرکه فاقد سند مالکیت مازندران نیازمند اهتمام و تلاش مضاعف است.

 

وی عنوان کرد: با جدیتی که از مدیران ادارات‌کل اوقاف و ثبت استان مازندران شاهد هستیم امیدواریم با استفاده از ظرفیت تفاهم‌نامه مشترک جدید بین ریاست دو سازمان اخیرا امضا شده است در آینده نزدیک این اتفاق رقم بخورد و شاهد جانمایی و تثبیت مالکیت تمامی املاک وقفی استان مازندران در سامانه کاداستر ثبت باشیم.

 

مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای تثبیت و اخذ سند مالکیت موقوفات کشور ضرورت دارد تمامی املاک وقفی در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جانمایی و ثبت شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.